четверг, 9 декабря 2021 г.

Вчителям МО фізичного виховання та ритміки був проведений урок толерантності для учнів 5-10 класів з порушеннями слуху та Синдромом Дауна.

Формування толерантності у дітей та учнівської молоді є важливим і доволі тернистим напрямом у роботі сучасного педагога. Розуміння толерантності як поваги, визнання рівності, відмови від домінування і насильства, визнання багатовимірності людської культури, норм, вірувань, відмова від зведення цього різноманіття до однаковості, або до переваги якоїсь однієї точки зору має бути основою професійної діяльності педагога.

На «Уроці толерантності» були запропоновані вправи та рухливі ігри, за допомогою яких діти мали змогу зрозуміти, що таке толерантність, дискримінація, застосовуючи додаткові правила в цих іграх, зрозуміти як саме треба відноситися до дітей з особливими потребами, що толерантне ставлення – запорука успіху колективу, а дискримінація не тільки ображає і позбавляє рівних можливостей, а є принизливим і несправедливим явищем.

Фізичне виховання є дієвим майданчиком толерантності і недискримінації, що формує в учнів розуміння сутності поняття «толерантність» та навичок недискримінаційного спілкування/комунікації у фізкультурно-оздоровчій діяльності.


                       Сергій Кузьменко

Комментариев нет:

Отправить комментарий