вторник, 3 октября 2017 г.

Марафон фізичного здоров’я


  З 4 по 29 вересня в школі-інтернаті «Джерело» за складеним планом проводився Марафон фізичного здоров’я «Здорова нація – майбутнє України». Серед учнів молодшої ланки вчителями фізичної культури було проведено інформаційні хвилинки, а серед старших – олімпійські уроки «Ігри давніх».

Також в рамках марафону пройшов тиждень спорту, здоров’я та краси «Дружними зростаємо, про здоров’я дбаємо». На початку тижня було оформлено тематично інформаційний стенд «Хто здоровий, той сміється», вихователі провели єдині виховні заходи до Дня фізкультури і спорту «Як дитина бігає і грається, так її здоров’я усміхається». 
А на завершення тижня відбулася загальношкільна спартакіада «Зростаємо олімпійцями сьогодні». Матеріали про проведення заходів розміщено на блогах методичних об’єднань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий