пятница, 3 февраля 2017 г.

«Твоє життя - твоє здоров’я»

Ось і відбувся місячник «Твоє життя - твоє здоров’я» для учнів 1-3 класів КЗ ЗСЗШІ «Джерело». Протягом декількох тижнів були проведені найрізноманітніші виставки, конкурси та спортивні змагання. Кожен  день був насичений своєю цікавою програмою та заходом.
Діти 1-3класів мали змогу проявити свої творчі здібності, прийнявши участь у виставці малюнків «Складові здоров’я» та створені квіток здоров’я. важливо те, що кожен учень зміг дати відповідь на запитання – що таке здоров’я, які його компоненти, чому потрібно дбати про власне здоров’я та здоров’я близьких. Учні із гордістю розповідали про власні спортивні досягнення, активний сімейний відпочинок. Для підтвердження власних слів принесли фотокартки, які були представлені на широкий загал учнів та батьків.
Так 25.01.2017 року вчитель фізичної культури Орда Лариса Миколаївна приємно вразила учнів спортивними конкурсами та естафетами. Кожен учень прийняв участь у цікавих, нестандартних спортивних іграх, проявивши спритність, силу, швидкість та вміння працювати в команді. У всіх лишилися приємні та радісні спогади, від спортивно-масового заходу.


Автор: Орда Л.М.

Комментариев нет:

Отправить комментарий